نمایه نویسندگان

آ

  • آسوده فر، معصومه تاثیر کاربرد رسانه های اجتماعی بر بازدهی کاری خبرنگاران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 87-114]

ا

  • ابراهیم زاده دستجردی، رضا اثرات ویژگی های شخصیتی و انگیزشی بر رفتار مصرف محصولات غذایی سلامت از طریق اثرات واسطه ای خودکارآمدی، انگیزه برای سلامتی و نوآوری در حوزه محصولات سالم برمبنای مدل 3M [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 225-258]
  • ادیب، آدینه تحلیل نشانه شناختی ارزش های دینی در آگهی های تجاری شبکه یک سیما [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 153-198]
  • اسحاقی، مرتضی روش‌های تبلیغاتی نهضت عاشورا (با تأکید بر تبلیغ گفتاری و رفتاری یاران امام حسین (ع) [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 201-222]
  • افراش، ادریس ارائه مدل مطلوب برای کسب ‌و کار پادکست‌های ایرانی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 113-144]
  • افقهی، اسماعیل تحلیل گفتمان خبری توییتر رویدادهای متاورسی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 11-57]
  • اکبری، زهرا نقش دیپلماسی رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران در منطقه گرایی درون‌زا در غرب آسیا [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 11-36]
  • امیریان، امین تحلیل قانون جرایم رایانه‌ای در بستر جرم شناسی نظری [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 199-224]

ب

  • باقری، زهرا گفتمان شناسی مطالبات حقوق زنان در انتخابات و مقایسه با اصل 21 قانون اساسی (مورد مطالعه خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری داخلی) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 81-107]
  • بنی طبا، سید علیرضا بررسی چگونگی استفاده رسانه ملی از تاکتیک‌های روانی در ایجاد کرونا هراسی از دیدگاه شهروندان تهرانی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 73-92]
  • بهار، مهری رسانه‌های جدید، دیجیتالی شدنِ صنایع فرهنگی و چالش‌های نوین: یک فراتحلیل کیفی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 115-154]
  • بهجتی، یدالله تأثیر روابط دولت-رسانه بر روند روزنامه‌نگاری توسعه در ترکیه (2021-1945) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 11-40]

پ

  • پور شریفی، نیلوفر اثرات ویژگی های شخصیتی و انگیزشی بر رفتار مصرف محصولات غذایی سلامت از طریق اثرات واسطه ای خودکارآمدی، انگیزه برای سلامتی و نوآوری در حوزه محصولات سالم برمبنای مدل 3M [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 225-258]

ج

  • جرجانی، شهرام عوامل بازدارنده در پذیرش فناوری‌های جدید اطلاعاتی و ارتباطی در بین مدیران سازمان‌های رسانه‌ای [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 93-112]
  • جهانیان، سوداب شیوه‌های ارتباطی پیامبر(ص) در جنگ‌‌ها [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 225-250]

ح

  • حیدری، مسعود تحلیل قانون جرایم رایانه‌ای در بستر جرم شناسی نظری [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 199-224]

خ

  • خجیر، یوسف ارائه مدل مطلوب برای کسب ‌و کار پادکست‌های ایرانی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 113-144]

ر

  • رسولی، محمدرضا واکاوی وب سیاه در فضای مجازی ایران [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 135-160]
  • رضائی، میثم محله محوری به عنوان یک واحد تصمیم‌گیری خرد برای آموزش ارتباطات و مشارکت شهروندان [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 55-80]
  • رضایی، صفیه سناریوهای اثرگذاری شبکه‌های اجتماعی بر انتخابات آینده ایران با تأکید بر عدم قطعیت‌‌های بحرانی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 161-183]

ز

  • زارعان، منصوره گفتمان شناسی مطالبات حقوق زنان در انتخابات و مقایسه با اصل 21 قانون اساسی (مورد مطالعه خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری داخلی) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 81-107]
  • زارعیان، داود شیوه‌های ارتباطی پیامبر(ص) در جنگ‌‌ها [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 225-250]

ش

  • شهبازی، رامتین تحلیل نشانه شناختی ارزش های دینی در آگهی های تجاری شبکه یک سیما [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 153-198]
  • شیردل، آذر محله محوری به عنوان یک واحد تصمیم‌گیری خرد برای آموزش ارتباطات و مشارکت شهروندان [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 55-80]

ص

  • صادقیان، حسن تأثیر روابط دولت-رسانه بر روند روزنامه‌نگاری توسعه در ترکیه (2021-1945) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 11-40]
  • صادقی جعفری، جواد تحلیل نشانه شناختی ارزش های دینی در آگهی های تجاری شبکه یک سیما [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 153-198]

ض

  • ضهیری، ساجده واکاوی وب سیاه در فضای مجازی ایران [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 135-160]

ط

  • طاهری پور، زهرا شیوه‌های ارتباطی پیامبر(ص) در جنگ‌‌ها [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 225-250]

ع

  • عباداتی، نرجس تاثیر کاربرد رسانه های اجتماعی بر بازدهی کاری خبرنگاران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 87-114]
  • عباداتی جهرمی، سهیلا تاثیر کاربرد رسانه های اجتماعی بر بازدهی کاری خبرنگاران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 87-114]
  • عشقی پور، حمیدرضا سنجش نقش سرمایه اجتماعی بر محرومیت نِسبی از طریق کاربست رسانه‌های اجتماعی مجازی (مطالعه موردی شهر نجف آباد) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 73-102]
  • عقیلی، سید وحید روزنامه‌نگاری شهروندی و ضرورت تغییر در قانون مطبوعات ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 41-72]
  • عیوضی، محمدرحیم سناریوهای اثرگذاری شبکه‌های اجتماعی بر انتخابات آینده ایران با تأکید بر عدم قطعیت‌‌های بحرانی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 161-183]

غ

  • غفاری، سعید بررسی تاکتیک‌های دستگاه روابط عمومی ‌ارتش اسرائیل نسبت به شبکه‌های تلویزیونی عربی (مطالعه موردی شبکه‌ الجزیره) [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 59-86]
  • غنی لو، نغمه تأثیرات روانی اجتماعی شبکه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 155-168]

ف

  • فرهنگی، علی اکبر عوامل بازدارنده در پذیرش فناوری‌های جدید اطلاعاتی و ارتباطی در بین مدیران سازمان‌های رسانه‌ای [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 93-112]
  • فریدپور، داود رویکرد ویژه سازمان‌های تروریستی به رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 103-134]
  • فیاضی، سید محمدرضا شناسایی ویژگی‌های تصویرسازی اسلام در شبکه‌های ماهواره‌ای (مورد مطالعه: مستند «برادر اسلام‌گرای من» شبکه بی‌بی‌سی) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 37-71]

ق

  • قائدامینی هارونی، عباس اثرات ویژگی های شخصیتی و انگیزشی بر رفتار مصرف محصولات غذایی سلامت از طریق اثرات واسطه ای خودکارآمدی، انگیزه برای سلامتی و نوآوری در حوزه محصولات سالم برمبنای مدل 3M [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 225-258]
  • قاسمیان نیک، محمدجواد بررسی تاکتیک‌های دستگاه روابط عمومی ‌ارتش اسرائیل نسبت به شبکه‌های تلویزیونی عربی (مطالعه موردی شبکه‌ الجزیره) [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 59-86]
  • قربانی زواره، محمدحسین رویکرد ویژه سازمان‌های تروریستی به رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 103-134]

ک

  • کرد، فاضل بازیگری سیاسی - رسانه‌ای طبقه متوسط جدید در ایده حکمرانی خوب (ایران پسا انقلاب) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 185-223]
  • کیا، علی اصغر بررسی چگونگی استفاده رسانه ملی از تاکتیک‌های روانی در ایجاد کرونا هراسی از دیدگاه شهروندان تهرانی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 73-92]

ل

  • لطیفی، غلامرضا محله محوری به عنوان یک واحد تصمیم‌گیری خرد برای آموزش ارتباطات و مشارکت شهروندان [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 55-80]

م

  • مالمیر، محمود تحلیل قانون جرایم رایانه‌ای در بستر جرم شناسی نظری [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 199-224]
  • مجد نیا، مجید نقش ارتباطات غیرکلامی در ساخت اجتماعی واقعیت [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 145-165]
  • محمدی، مهدی تأثیرات روانی اجتماعی شبکه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 155-168]
  • محمدی خانقاهی، محسن سناریوهای اثرگذاری شبکه‌های اجتماعی بر انتخابات آینده ایران با تأکید بر عدم قطعیت‌‌های بحرانی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 161-183]
  • مسعودی، احمدرضا روزنامه‌نگاری شهروندی و ضرورت تغییر در قانون مطبوعات ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 41-72]
  • مسعودی، امیدعلی تدوین الگوی ارتباطات اسلامی از منظر قرآن کریم [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 11-54]
  • مظفری، افسانه عوامل بازدارنده در پذیرش فناوری‌های جدید اطلاعاتی و ارتباطی در بین مدیران سازمان‌های رسانه‌ای [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 93-112]
  • مهدیون، روح‌اله تحلیل گفتمان خبری توییتر رویدادهای متاورسی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 11-57]
  • موسوی حق شناس، سید میلاد رسانه‌های جدید، دیجیتالی شدنِ صنایع فرهنگی و چالش‌های نوین: یک فراتحلیل کیفی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 115-154]
  • مومنی، سارا شناسایی ویژگی‌های تصویرسازی اسلام در شبکه‌های ماهواره‌ای (مورد مطالعه: مستند «برادر اسلام‌گرای من» شبکه بی‌بی‌سی) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 37-71]

ن

  • نقبائی لنگرودی، سیدرضا گویشها و زبانهای ایرانی به عنوان یک سیستم فرا-ارتباطی جهانی، نقش آنها در زبان انگلیسی و لزوم بازنگری مفهومی: از "زبان هندواروپایی" به "زبان آریایی" [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 109-151]
  • نقیب السادات، سیدرضا گفتمان شناسی مطالبات حقوق زنان در انتخابات و مقایسه با اصل 21 قانون اساسی (مورد مطالعه خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری داخلی) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 81-107]