آ
-
آسوده فر، معصومه
تاثیر کاربرد رسانه های اجتماعی بر بازدهی کاری خبرنگاران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 87-114]
ا
-
ابراهیم زاده دستجردی، رضا
اثرات ویژگی های شخصیتی و انگیزشی بر رفتار مصرف محصولات غذایی سلامت از طریق اثرات واسطه ای خودکارآمدی، انگیزه برای سلامتی و نوآوری در حوزه محصولات سالم برمبنای مدل 3M [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 225-258]
-
ادیب، آدینه
تحلیل نشانه شناختی ارزش های دینی در آگهی های تجاری شبکه یک سیما [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 153-198]
-
اسحاقی، مرتضی
روشهای تبلیغاتی نهضت عاشورا (با تأکید بر تبلیغ گفتاری و رفتاری یاران امام حسین (ع) [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 201-222]
-
افراش، ادریس
ارائه مدل مطلوب برای کسب و کار پادکستهای ایرانی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 113-144]
-
افقهی، اسماعیل
تحلیل گفتمان خبری توییتر رویدادهای متاورسی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 11-57]
-
اکبری، زهرا
نقش دیپلماسی رسانهای جمهوری اسلامی ایران در منطقه گرایی درونزا در غرب آسیا [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 11-36]
-
امیریان، امین
تحلیل قانون جرایم رایانهای در بستر جرم شناسی نظری [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 199-224]
ب
-
باقری، زهرا
گفتمان شناسی مطالبات حقوق زنان در انتخابات و مقایسه با اصل 21 قانون اساسی (مورد مطالعه خبرگزاریها و سایتهای خبری داخلی) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 81-107]
-
بنی طبا، سید علیرضا
بررسی چگونگی استفاده رسانه ملی از تاکتیکهای روانی در ایجاد کرونا هراسی از دیدگاه شهروندان تهرانی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 73-92]
-
بهار، مهری
رسانههای جدید، دیجیتالی شدنِ صنایع فرهنگی و چالشهای نوین: یک فراتحلیل کیفی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 115-154]
-
بهجتی، یدالله
تأثیر روابط دولت-رسانه بر روند روزنامهنگاری توسعه در ترکیه (2021-1945) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 11-40]
پ
-
پور شریفی، نیلوفر
اثرات ویژگی های شخصیتی و انگیزشی بر رفتار مصرف محصولات غذایی سلامت از طریق اثرات واسطه ای خودکارآمدی، انگیزه برای سلامتی و نوآوری در حوزه محصولات سالم برمبنای مدل 3M [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 225-258]
ج
-
جرجانی، شهرام
عوامل بازدارنده در پذیرش فناوریهای جدید اطلاعاتی و ارتباطی در بین مدیران سازمانهای رسانهای [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 93-112]
-
جهانیان، سوداب
شیوههای ارتباطی پیامبر(ص) در جنگها [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 225-250]
ح
-
حیدری، مسعود
تحلیل قانون جرایم رایانهای در بستر جرم شناسی نظری [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 199-224]
خ
-
خجیر، یوسف
ارائه مدل مطلوب برای کسب و کار پادکستهای ایرانی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 113-144]
ر
-
رسولی، محمدرضا
واکاوی وب سیاه در فضای مجازی ایران [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 135-160]
-
رضائی، میثم
محله محوری به عنوان یک واحد تصمیمگیری خرد برای آموزش ارتباطات و مشارکت شهروندان [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 55-80]
-
رضایی، صفیه
سناریوهای اثرگذاری شبکههای اجتماعی بر انتخابات آینده ایران با تأکید بر عدم قطعیتهای بحرانی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 161-183]
ز
-
زارعان، منصوره
گفتمان شناسی مطالبات حقوق زنان در انتخابات و مقایسه با اصل 21 قانون اساسی (مورد مطالعه خبرگزاریها و سایتهای خبری داخلی) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 81-107]
-
زارعیان، داود
شیوههای ارتباطی پیامبر(ص) در جنگها [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 225-250]
ش
-
شهبازی، رامتین
تحلیل نشانه شناختی ارزش های دینی در آگهی های تجاری شبکه یک سیما [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 153-198]
-
شیردل، آذر
محله محوری به عنوان یک واحد تصمیمگیری خرد برای آموزش ارتباطات و مشارکت شهروندان [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 55-80]
ص
-
صادقیان، حسن
تأثیر روابط دولت-رسانه بر روند روزنامهنگاری توسعه در ترکیه (2021-1945) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 11-40]
-
صادقی جعفری، جواد
تحلیل نشانه شناختی ارزش های دینی در آگهی های تجاری شبکه یک سیما [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 153-198]
ض
-
ضهیری، ساجده
واکاوی وب سیاه در فضای مجازی ایران [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 135-160]
ط
-
طاهری پور، زهرا
شیوههای ارتباطی پیامبر(ص) در جنگها [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 225-250]
ع
-
عباداتی، نرجس
تاثیر کاربرد رسانه های اجتماعی بر بازدهی کاری خبرنگاران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 87-114]
-
عباداتی جهرمی، سهیلا
تاثیر کاربرد رسانه های اجتماعی بر بازدهی کاری خبرنگاران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 87-114]
-
عشقی پور، حمیدرضا
سنجش نقش سرمایه اجتماعی بر محرومیت نِسبی از طریق کاربست رسانههای اجتماعی مجازی (مطالعه موردی شهر نجف آباد) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 73-102]
-
عقیلی، سید وحید
روزنامهنگاری شهروندی و ضرورت تغییر در قانون مطبوعات ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 41-72]
-
عیوضی، محمدرحیم
سناریوهای اثرگذاری شبکههای اجتماعی بر انتخابات آینده ایران با تأکید بر عدم قطعیتهای بحرانی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 161-183]
غ
-
غفاری، سعید
بررسی تاکتیکهای دستگاه روابط عمومی ارتش اسرائیل نسبت به شبکههای تلویزیونی عربی (مطالعه موردی شبکه الجزیره) [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 59-86]
-
غنی لو، نغمه
تأثیرات روانی اجتماعی شبکههای اجتماعی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 155-168]
ف
-
فرهنگی، علی اکبر
عوامل بازدارنده در پذیرش فناوریهای جدید اطلاعاتی و ارتباطی در بین مدیران سازمانهای رسانهای [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 93-112]
-
فریدپور، داود
رویکرد ویژه سازمانهای تروریستی به رسانههای اجتماعی و فضای مجازی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 103-134]
-
فیاضی، سید محمدرضا
شناسایی ویژگیهای تصویرسازی اسلام در شبکههای ماهوارهای (مورد مطالعه: مستند «برادر اسلامگرای من» شبکه بیبیسی) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 37-71]
ق
-
قائدامینی هارونی، عباس
اثرات ویژگی های شخصیتی و انگیزشی بر رفتار مصرف محصولات غذایی سلامت از طریق اثرات واسطه ای خودکارآمدی، انگیزه برای سلامتی و نوآوری در حوزه محصولات سالم برمبنای مدل 3M [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 225-258]
-
قاسمیان نیک، محمدجواد
بررسی تاکتیکهای دستگاه روابط عمومی ارتش اسرائیل نسبت به شبکههای تلویزیونی عربی (مطالعه موردی شبکه الجزیره) [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 59-86]
-
قربانی زواره، محمدحسین
رویکرد ویژه سازمانهای تروریستی به رسانههای اجتماعی و فضای مجازی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 103-134]
ک
-
کرد، فاضل
بازیگری سیاسی - رسانهای طبقه متوسط جدید در ایده حکمرانی خوب (ایران پسا انقلاب) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 185-223]
-
کیا، علی اصغر
بررسی چگونگی استفاده رسانه ملی از تاکتیکهای روانی در ایجاد کرونا هراسی از دیدگاه شهروندان تهرانی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 73-92]
ل
-
لطیفی، غلامرضا
محله محوری به عنوان یک واحد تصمیمگیری خرد برای آموزش ارتباطات و مشارکت شهروندان [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 55-80]
م
-
مالمیر، محمود
تحلیل قانون جرایم رایانهای در بستر جرم شناسی نظری [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 199-224]
-
مجد نیا، مجید
نقش ارتباطات غیرکلامی در ساخت اجتماعی واقعیت [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 145-165]
-
محمدی، مهدی
تأثیرات روانی اجتماعی شبکههای اجتماعی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 155-168]
-
محمدی خانقاهی، محسن
سناریوهای اثرگذاری شبکههای اجتماعی بر انتخابات آینده ایران با تأکید بر عدم قطعیتهای بحرانی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 161-183]
-
مسعودی، احمدرضا
روزنامهنگاری شهروندی و ضرورت تغییر در قانون مطبوعات ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 41-72]
-
مسعودی، امیدعلی
تدوین الگوی ارتباطات اسلامی از منظر قرآن کریم [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 11-54]
-
مظفری، افسانه
عوامل بازدارنده در پذیرش فناوریهای جدید اطلاعاتی و ارتباطی در بین مدیران سازمانهای رسانهای [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 93-112]
-
مهدیون، روحاله
تحلیل گفتمان خبری توییتر رویدادهای متاورسی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 11-57]
-
موسوی حق شناس، سید میلاد
رسانههای جدید، دیجیتالی شدنِ صنایع فرهنگی و چالشهای نوین: یک فراتحلیل کیفی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 115-154]
-
مومنی، سارا
شناسایی ویژگیهای تصویرسازی اسلام در شبکههای ماهوارهای (مورد مطالعه: مستند «برادر اسلامگرای من» شبکه بیبیسی) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 37-71]
ن
-
نقبائی لنگرودی، سیدرضا
گویشها و زبانهای ایرانی به عنوان یک سیستم فرا-ارتباطی جهانی، نقش آنها در زبان انگلیسی و لزوم بازنگری مفهومی: از "زبان هندواروپایی" به "زبان آریایی" [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 109-151]
-
نقیب السادات، سیدرضا
گفتمان شناسی مطالبات حقوق زنان در انتخابات و مقایسه با اصل 21 قانون اساسی (مورد مطالعه خبرگزاریها و سایتهای خبری داخلی) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 81-107]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد